نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
ترزگه بجای دروگبا

ترزگه بجای دروگبا

آنتونیو کالیندو ، مدیر برنامه های دیوید ترزگه و مشاور فعلی باشگاه مودنا ، در مصاحبه ای عنوان کرد که برای یوونتوس یک پیشنهاد شگفت انگیز خواهد داشت :

"من شنیده ام که یوونتوس خواهان به خدمت گیری دروگبا است ، آیا بازگرداندن ترزگه بهتر نیست؟

دیوید خرید خوبی برای لیگ قهرمانان خواهد بود ، او یکی از بازیکنانی است که گلزنی در خونش است و مانند دروگبا تجربه های بین المللی خود را به سیستم یوونتوس منتقل خواهد کرد.

ما در مورد دو بازیکن در سن یکسان صحبت می کنیم. مهاجم ساحل عاجی 36 ساله است و ترزگه در اکتبر 37 ساله خواهد شد. ترزگه در ریورپلاته عملکردی عالی داشت و نشان داد که هنوز یک بازیکن واقعی است که می تواند از فضاهای خالی به خوبی استفاده کند.

هرچند رابطه دیوید و یوونتوس برای بازگشت جنبه قلبی دارد و این فراتر از بحث حرفه ای قضیه است. کاملاً واضح است که این بازیکن مایل به اتمام دوران حرفه ای فوتبال خود در ایتالیا است و اگر این کار در یوونتوس انجام شود او به بالاترین حد خواسته اش خواهد رسید. این یک رویاست اما گاهی رویاها به حقیقت می پیوندند.

ترزگه رابطه خاصی با آندره آ آنیلی و کونته ، به عنوان هم تیمی سابق خود ، دارد. مربی می داند که ترزگه چه کاربرد هایی برای او خواهد داشت ، حتی در مواقع خاص.

این روزها من باید با ماروتا ملاقاتی داشته باشم تا در مورد چند بازیکنی که ممکن است برای تیم مودنای من مناسب باشند صحبت کنیم و به او رابطه دوستانه و اعتمادی که به ترزگه دارم را نیز نشان دهم. من نظر خود را به او منتقل می کنم و چون مساله یوونتوس است و این مساله ای قلبی است ، من معتقدم که رسیدن به یک توافق مالی مناسب دشوار نخواهد بود."

او همچنین عنوان کرد ترزگه نیز بازگشت به ایتالیا را مثبت می بیند.

"در مورد ترزگه واقعا چه می شود گفت؟ بگویم که در اوایل امسال وقتی درباره احتمال بازگشت او سوال کردند او پاسخ داد : یووه برای 6 ماه؟ قرارداد را به من بدید من همین الان امضاء می کنم."
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: